hej hopp jätte lopp(a)

Hallo! Jag har precis kommit hem efter att ha varit monstervakt i tre dagar. Nej nu skojar jag bara. Har varit barnvakt, och det här faktiskt varit roligt. Mycket bajs, kiss, skrik, gråt, skratt och kladd hehe. Men mycket utmattande. Därför ska jag kasta mig ner i sängen och sova så gott som jag aldrig har gjort förut, för att behöva vakna av alarmet redan klockan halv sju. Mycket mysigt. Är inte redo för skola riktigt än, behöver mera sommarlov! Kanske bara en månad eller två till så är jag nöjd sen!
När börjar ni i skolan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

idaaaaaag:'(

2010-08-18 @ 15:52:42
Postat av: Lisa Trinh

börjar nästa tisdag :')

2010-08-18 @ 17:04:50
URL: http://ttnl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0