Idag blev jag kidnappad av en flygande mask

Idag fick jag och Lotta ett ryck - så vi började städa våran garderob. Vi måste ha rensat ut ungefär hälften av alla kläder vi äger. Dock har dessa kläder legat i en svart sopsäck dom senaste fem månaderna, så det är antagligen inget vi kommer sakna. Men vissa saker gjorde ont att slänga, typ som gamla favorit tröjan. Fast det var faktiskt dags att säga hejdå till den, för den var inte fräsch längre.
Såhär såg det ut tidigare idag. Jag tycker att det där byxbenet var riktigt fint, så jag tänkte ge bort det till den första som vill ha det. Ni kan skriva en kommentar i detta inlägg om ni är intresserade, så kontaktar jag er snarast.

Kommentarer
Postat av: påttrick

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-08-06 @ 22:03:09
URL: http://klaantskalle.blogg.se/
Postat av: påttrick

Jag skrattade högt, hörde du?

2010-08-06 @ 22:03:34
URL: http://klaantskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0